AdWords - Wyszukiwanie słów kluczowych - Notatki Wewnętrzne

SPIS TREŚCI

1. Kampanie w wyszukiwarce
1.1 Wyszukiwanie słów kluczowych

Poza wykorzystaniem "Planera słów kluczowych" (Planer) dostępnego w panelu AdWords na co dzień wykorzystujemy przede wszystkim dwa dodatkowe narzędzia:
keywordtool.io oraz ubersuggest.io.

wyszukiwanie slow kluczowych2
Screen: "Rejs" - Marek Piwowski

Dlaczego warto korzystać z innych narzędzi? Ponieważ często Planer nie pokazuje wszystkich fraz związanych z wyszukiwanym tematem. Wydaje się to nie pozostawać bez przyczyny, ponieważ nierzadko daje się zauważyć ukrywanie przez Planera fraz słabiej konwertujących lub niekonwertujących. Oczywiście nie we wszystkich przypadkach tak się dzieje, dlatego warto korzystać z innych narzędzi niż Planer.

  • Dla szczególnie zainteresowanych dodatkowymi inspiracjami podajemy inne narzędzia: answerthepublic.com, ranktank.org, merlinox.com, sistrix.com, google.com/trends, similarweb.com, searchmetrics.com, spyfu.com, ahrefs.com, keyworddiscovery.com, serpstat.com, wordtracker.com, kwfinder.com, grepwords.com, keywordrevealer.com, seobook.com.
  • Szczególnie ciekawym narzędziem jest semrush.com, które pozwala na wyszukiwanie słów kluczowych w oparciu o frazy, na jakie jest wysoko notowana konkurencja.
  • cdn...