Jak otworzyć hurtownię internetową
Dobry produkt - podstawa sukcesu hurtowni internetowej
Aby hurtownia internetowa osiągnęła sukces najważniejsze jest dysponowanie dobrym produktem. Hurtownia internetowa jest doskonałym biznesem wtedy, gdy produkt jest dobry, klienci po niego wracają a wprowadzony nowy aparat informatyczny pozwala na dotarcie do wielokrotnie większej liczby klientów i dużo efektywniejszą ich obsługę. Jeśli mamy dobry produkt w odpowiedniej cenie, dodanie dużej ilości nowych odbiorców i ich sprawną obsługę umożliwi odpowiedni system informatyczny.
Organizacja hurtowni internetowej
Drugim podstawowym elementem sukcesu hurtowni internetowej jest odpowiednia organizacja zarówno procesów zachodzących realnie, jak i całego aparatu informatycznego wspomagającego procesy realne. Sama strona internetowa dobrej hurtowni internetowej to jedynie ok 1% całej informatycznej machiny zaangażowanej w sukces firmy. To co decyduje o sukcesie - jest "pod maską", niewidoczne dla przeciętnej osoby oglądającej stronę.
Reklama w Internecie
Źródło: Megapanel PBI/Gemius 2014, CBOS - Internauci 2014, IIBR - Internet in every day life 2014
Reklama firm w internecie w coraz większym stopniu wpływa na poziom ich sprzedaży - podpisujemy się zdecydowanie pod tym stwierdzeniem jako Certyfikowany Partner Google. Coraz więcej czasu spędzamy w internecie, staje się on dla nas pierwszym kryterium decyzyjnym w wielu obszarach. Rosnące nakłady firm na reklamę w internecie w prosty sposób wynikają z faktu, że jeśli klienci szukają produktów lub informacji o produktach w internecie - to tam właśnie należy znaleźć się z przekazem reklamowym.
Źródło: IIBR na zlecenie IAB Polska 2013
Co jest szczególnie istotne, internet jest podstawowym źródłem informacji o czymkolwiek z czym zetknęliśmy się w realnym świecie. Dotyczy to zarówno informacji uzyskanych przez tradycyjne przekazy reklamowe, jak i w inny sposób - na przykład widząc u znajomego nowy model telefonu.
Źródło: IIBR na zlecenie IAB Polska 2013
Reklama w internecie jest jedyną formą reklamy notującą od lat stały, kilkunastoprocentowy wzrost każdego roku.
Jak pisać teksty na stronę internetową
W większości przypadków lepsze teksty do zamieszczenia na stronie internetowej piszą osoby bezpośrednio związane z firmą, dla której strona powstaje - przynajmniej od strony merytorycznej. Dlatego też zwyczajem jest, że prowadząc projekt tworzenia strony internetowej my zajmujemy się tworzeniem konstrukcji i grafiki a klient przygotowuje teksty i zwykle także zdjęcia. Bardzo często słyszymy pytanie: "co ja właściwie mam napisać?". Dlatego przygotowaliśmy uniwersalny zestaw inspiracji do stworzenia treści dla strony internetowej. Nie należy w żadnym wypadku traktować jakiegokolwiek punktu, jako obowiązkowego. Po prostu przeczytać i jeśli można coś fajnego o firmie napisać w danym temacie - to super. Oczywiście zawsze warto podejrzeć strony konkurencji, nigdy jednak nie wolno kopiować całych zdań. Nie tylko dlatego, że to nieetyczne - kopiowanie bardzo źle wpływa na pozycjonowanie strony, która otrzymała wklejony tekst. Naturalnie każda z wymienionych poniżej inspiracji powinna być związana z firmą/branżą/produktem/usługą/organizacją itd.
Porozmawiajmy na Wideo
Wyślij email na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Po uzgodnieniu terminu rozmowy wystarczy kliknąć w poniższy link:
https://meet.google.com/gjx-auzr-svb
i nacisnąć "Dołącz"
Jedyna polska firma z osobą wyróżnioną przez Google statusem Google Ads PLATINUM Product Expert
Wyróżnienie
Google Ads PLATINUM Expert (kliknij)
otrzymało jedynie 21 osób na świecie
Link do profilu
Google Ads Platinum Product Expert
Linki do Certyfikatów: Shopping ads Certification Google Display Ads Certification Google Analytics Individual Qualification Google Ads Search Certification Google Ads Measurement Certification Google Ads Video Certification Digital Sales Certification Google Ads App Certification