Jak otworzyć hurtownię internetową
Dobry produkt - podstawa sukcesu hurtowni internetowej
Aby hurtownia internetowa osiągnęła sukces najważniejsze jest dysponowanie dobrym produktem. Hurtownia internetowa jest doskonałym biznesem wtedy, gdy produkt jest dobry, klienci po niego wracają a wprowadzony nowy aparat informatyczny pozwala na dotarcie do wielokrotnie większej liczby klientów i dużo efektywniejszą ich obsługę. Jeśli mamy dobry produkt w odpowiedniej cenie, dodanie dużej ilości nowych odbiorców i ich sprawną obsługę umożliwi odpowiedni system informatyczny.
Organizacja hurtowni internetowej
Drugim podstawowym elementem sukcesu hurtowni internetowej jest odpowiednia organizacja zarówno procesów zachodzących realnie, jak i całego aparatu informatycznego wspomagającego procesy realne. Sama strona internetowa dobrej hurtowni internetowej to jedynie ok 1% całej informatycznej machiny zaangażowanej w sukces firmy. To co decyduje o sukcesie - jest "pod maską", niewidoczne dla przeciętnej osoby oglądającej stronę.
Jak pisać teksty na stronę internetową
W większości przypadków lepsze teksty do zamieszczenia na stronie internetowej piszą osoby bezpośrednio związane z firmą, dla której strona powstaje - przynajmniej od strony merytorycznej. Dlatego też zwyczajem jest, że prowadząc projekt tworzenia strony internetowej my zajmujemy się tworzeniem konstrukcji i grafiki a klient przygotowuje teksty i zwykle także zdjęcia. Bardzo często słyszymy pytanie: "co ja właściwie mam napisać?". Dlatego przygotowaliśmy uniwersalny zestaw inspiracji do stworzenia treści dla strony internetowej. Nie należy w żadnym wypadku traktować jakiegokolwiek punktu, jako obowiązkowego. Po prostu przeczytać i jeśli można coś fajnego o firmie napisać w danym temacie - to super. Oczywiście zawsze warto podejrzeć strony konkurencji, nigdy jednak nie wolno kopiować całych zdań. Nie tylko dlatego, że to nieetyczne - kopiowanie bardzo źle wpływa na pozycjonowanie strony, która otrzymała wklejony tekst. Naturalnie każda z wymienionych poniżej inspiracji powinna być związana z firmą/branżą/produktem/usługą/organizacją itd.
Reklama w Internecie
Źródło: Megapanel PBI/Gemius 2014, CBOS - Internauci 2014, IIBR - Internet in every day life 2014
Reklama firm w internecie w coraz większym stopniu wpływa na poziom ich sprzedaży - podpisujemy się zdecydowanie pod tym stwierdzeniem jako Certyfikowany Partner Google. Coraz więcej czasu spędzamy w internecie, staje się on dla nas pierwszym kryterium decyzyjnym w wielu obszarach. Rosnące nakłady firm na reklamę w internecie w prosty sposób wynikają z faktu, że jeśli klienci szukają produktów lub informacji o produktach w internecie - to tam właśnie należy znaleźć się z przekazem reklamowym.
Źródło: IIBR na zlecenie IAB Polska 2013
Co jest szczególnie istotne, internet jest podstawowym źródłem informacji o czymkolwiek z czym zetknęliśmy się w realnym świecie. Dotyczy to zarówno informacji uzyskanych przez tradycyjne przekazy reklamowe, jak i w inny sposób - na przykład widząc u znajomego nowy model telefonu.
Źródło: IIBR na zlecenie IAB Polska 2013
Reklama w internecie jest jedyną formą reklamy notującą od lat stały, kilkunastoprocentowy wzrost każdego roku.
Uzgodnij termin spotkania
Wyślij email na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Prowadzisz kampanię AdWords?
BEZPŁATNIE przeprowadzimy jej kontrolę i wskażemy miejsca wymagające zmian!
Gwarancja wyników dla praktycznie każdego biznesu
Wiemy jak zwiększyć obroty Twojej firmy!