Menu
  • Home
  • Usługi
    • Google Ads (AdWords)
    • Pozycjonowanie
    • Strony internetowe
    • Hosting
  • Szkolenia
  • YT
  • Program Partnerski
  • O nas
    • Gogini.pl
  • Blog
    • Jak pisać teksty na stronę
    • Jak otworzyć hurtownię internetową
    • Reklama w Internecie
  • Kontakt
  • Porozmawiajmy na Wideo :)

Google Partner

Zyskowne Rozwiązania Internetowe

  • Home
  • Usługi
    • Google Ads (AdWords)
    • Pozycjonowanie
    • Strony internetowe
    • Hosting
  • Szkolenia
  • YT
  • Program Partnerski
  • O nas
    • Gogini.pl
  • Blog
    • Jak pisać teksty na stronę
    • Jak otworzyć hurtownię internetową
    • Reklama w Internecie
  • Kontakt
  • kampania_adwords_2
of
Jesteś tutaj: Blog Jak pisać teksty na stronę

Jak pisać teksty na stronę internetową

jak-pisac-teksty-na-strone-internetowa-lodz

W większości przypadków lepsze teksty do zamieszczenia na stronie internetowej piszą osoby bezpośrednio związane z firmą, dla której strona powstaje - przynajmniej od strony merytorycznej. Dlatego też zwyczajem jest, że prowadząc projekt tworzenia strony internetowej my zajmujemy się tworzeniem konstrukcji i grafiki a klient przygotowuje teksty i zwykle także zdjęcia. Bardzo często słyszymy pytanie: "co ja właściwie mam napisać?". Dlatego przygotowaliśmy uniwersalny zestaw inspiracji do stworzenia treści dla strony internetowej. Nie należy w żadnym wypadku traktować jakiegokolwiek punktu, jako obowiązkowego. Po prostu przeczytać i jeśli można coś fajnego o firmie napisać w danym temacie - to super. Oczywiście zawsze warto podejrzeć strony konkurencji, nigdy jednak nie wolno kopiować całych zdań. Nie tylko dlatego, że to nieetyczne - kopiowanie bardzo źle wpływa na pozycjonowanie strony, która otrzymała wklejony tekst. Naturalnie każda z wymienionych poniżej inspiracji powinna być związana z firmą/branżą/produktem/usługą/organizacją itd.

 

Należy pisać teksty które

  • Chce się czytać
  • Zapadną w pamięć
  • Skłonią czytającego do podzielenia się informacją z innymi

 

Przykładowe inspiracje

  1. opisz produkty/usługę/firmę
  2. historia firmy, lekcje z przeszłości i przekształcenia, jakie doprowadziły do stanu obecnego
  3. jak udało się osiągnąć sukces
  4. podejście do wykonywania zadań i rozwiązywania problemów
  5. mentor lub marka, która była/jest wzorem, wyjaśnienie dlaczego jest wzorem
  6. plany na przyszłość
  7. jak osiągnąć jakiś cel lub użyć narzędzia - instrukcja lub wideo
  8. oceń nowość lub coś nietypowego, co mogłoby zainteresować ludzi
  9. zaprezentuj domowy sposób na coś
  10. stwórz kompilację istotnych elementów charakteryzujących to co robisz
  11. zbierz przykłady tego, co klienci powinni robić (oczywiście wszystko musi być związane z tym co robisz)
  12. zrób ranking ulubionych, "the best of"
  13. podaj przykłady czego klienci nie powinni/powinni robić
  14. porozmawiaj z ludźmi wszystkich działów w firmie o tym, co warto byłoby zamieścić na stronie, jakie są ich największe sukcesy
  15. materiał przedstawiający produkt/firmę w dobrym świetle
  16. materiał przedstawiający pracowników/szefa, ich kwalifikacje
  17. znajdź temat na topie z branży, przeanalizuj go z różnych punktów widzenia
  18. wyjaśnij jak firma w związku z powyższym się zachowa
  19. przedstaw technikę, strategię jakiej używasz
  20. skomentuj i oceń szanse na sukces wybranej nowości
  21. podziel się radami czy "dobrymi praktykami" np. marketingowymi
  22. instruktaż dla klientów jak używać produktów/usług firmy
  23. przedstaw jakość procedur obowiązujących w firmie
  24. FAQ - zestawienie najczęściej zadawanych pytań klientów i odpowiedzi
  25. zaprezentuj studium przypadku (case studies)
  26. zaprezentuj wywiad z ekspertem
  27. przedstaw swoją działalność socjalną/charytatywną
  28. przedstaw misję i wartości firmy
  29. przedstaw nowego pracownika
  30. opisz branżową konferencję, targi
  31. przeprowadź testy A/B i podziel się rezultatami
  32. przygotuj przegląd narzędzi/strategii w branży i opisz najbardziej efektywne
  33. przeanalizuj zachowanie klientów
  34. przeanalizuj "klasykę" postrzegania branży sprzed lat i dodaj spojrzenie z punktu widzenia dnia dzisiejszego i prognoz
  35. opisz trendy w firmie/branży i jak to wpłynie na przyszłość,
  36. inne dywagacje o tym, co przyszłość przyniesie
  37. rady dla hipotetycznego klienta
  38. przeanalizuj i wskaż na przyczyny danych widocznych w statystykach prowadzonych przez firmę
  39. przygotuj leksykon terminów branżowych
  40. przetłumacz na "ludzki" język tekst nasycony terminami branżowymi/naukowymi
  41. przeprowadź konkurs
  42. zamieść opinie klientów
  43. pomysły niestandardowe (podejście "out of the box"), np: video odpowiedź na email, satyra branżowa, zaskakująca fotografia/grafika itp

Teksty należy oczywiście przygotowywać w konsultacji z osobą zajmującą się pozycjonowaniem firmy, która udzieli kluczowych wskazówek w tym zakresie.

Porozmawiajmy na Wideo

Wyślij email na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Po uzgodnieniu terminu rozmowy wystarczy kliknąć w poniższy link: 
https://meet.google.com/gjx-auzr-svb
i nacisnąć "Dołącz"

Jedyna polska firma z osobą wyróżnioną przez Google statusem Google Ads PLATINUM Product Expert

boogumil-google-adsgoogleads_platinum_product_expert

Wyróżnienie
Google Ads PLATINUM Expert (kliknij)
otrzymało jedynie 21 osób na świecie

Link do profilu
Google Ads Platinum Product Expert

Linki do Certyfikatów: Shopping ads Certification Google Display Ads Certification Google Analytics Individual Qualification Google Ads Search Certification Google Ads Measurement Certification Google Ads Video Certification Digital Sales Certification Google Ads App Certification

Link do informacji o statusie agencji

Gwarancja wyników dla praktycznie każdego biznesu

kampanie-adwords-lodz2

kampanie-adwords-lodz-3

  • Kontakt
  • FAQ
  • Prywatność
  • .
  • .

Gogini.pl | 797 508 577 | Łódź - Podrzeczna 15 | Warszawa - Złota 61

Jeśli uważasz, że nasza strona powinna zostać zmieniona - zgadzamy się z tym.
Czeka jedynie na zakończenie prac wykonywanych dla klientów (od lat czeka).

Strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.