Menu
  • Home
  • Usługi
    • Google Ads (AdWords)
    • Pozycjonowanie
    • Strony internetowe
    • Hosting
  • Szkolenia
  • YT
  • Program Partnerski
  • O nas
    • Gogini.pl
  • Blog
    • Jak pisać teksty na stronę
    • Jak otworzyć hurtownię internetową
    • Reklama w Internecie
  • Kontakt
  • Porozmawiajmy na Wideo :)

Google Partner

Zyskowne Rozwiązania Internetowe

  • Home
  • Usługi
    • Google Ads (AdWords)
    • Pozycjonowanie
    • Strony internetowe
    • Hosting
  • Szkolenia
  • YT
  • Program Partnerski
  • O nas
    • Gogini.pl
  • Blog
    • Jak pisać teksty na stronę
    • Jak otworzyć hurtownię internetową
    • Reklama w Internecie
  • Kontakt
  • kampania_adwords_2
of
Jesteś tutaj: Usługi Google Ads (AdWords)

gogini-certyfikaty-google-adwords

 

Nasze kompetencje SEM są corocznie potwierdzane certyfikatami Google   badge google ads  

google-ads-certyfikacja-odznaki-forumgoogle-ads-certyfikaty-odznaki-forumodznaka google ads

Reklama Google Ads (AdWords) - Reklama w Google

agencja-reklamowa-google-ads

Jako jedyna polska firma oraz jedna z 21 firm na Świecie (stan na 17-03-2021) mamy w zespole osobę z przyznanym przez Google wyróżnieniem: Google Ads PLATINUM Product Expert. Oprócz jednego Polaka, wyróżnienie to otrzymało jeszcze jedynie 20 specjalistów Google Ads z innych krajów, m.in: Australii, Tajlandii, Indii, Włoch, Niemiec, Argentyny, Francji, Izraela, Stanów Zjednoczonych i Japonii - https://support.google.com/google-ads/community/about?hl=en
Możemy także pochwalić się uzyskaniem w Google wszystkich certyfikatów dostępnych dla agencji - jesteśmy zatem certyfikowanym Partnerem Google, co gwarantuje naszym klientom najwyższą jakość świadczonych usług: https://www.google.com/partners/agency?id=3355832634.

Każdego dnia czynimy wysiłki na rzecz podniesienia obrotów klientów, do czego często używamy linków sponsorowanych Google Ads (AdWords). Ze względu na wyjątkowy i unikalny sposób działania Google Adwords pozwala uniknąć największego problemu związanego z reklamą tradycyjną - ponoszenia kosztów docierania do ludzi nie zainteresowanych danym produktem czy usługą. Linki sponsorowane Google jako element marketingu internetowego to medium, które wiele firm uczyniło gwiazdami - dosłownie z dnia na dzień. Udaje się to osiągnąć także dzięki niewielkim kosztom jednostkowym sprowadzania klientów docelowych na stronę internetową. Poza zwiększeniem sprzedaży na terenie Polski jesteśmy w stanie skutecznie poprowadzić kampanię eksportową na terenie każdego kraju (oprócz Chin, Krymu, Kuby, Iranu, Korei Płn, Sudanu i Syrii) - współpracujemy ze specjalistami posługującymi się każdym istotnym językiem na Świecie. Jesteśmy zatem agencją globalną, aktualnie prowadzimy kampanie reklamowe w dziesiątkach krajów Świata. Nie jest jednak możliwe wykorzystanie pełni potencjału narzędzi reklamowych Google przez osobę nie posiadającą szerokiej wiedzy i wieloletniego doświadczenia. I tu właśnie zaczyna się nasza rola - jesteś we właściwym miejscu.

 

Kampanie AdWords (czyli Google Ads) w skrócie

  1. Każda z osób widzących linki w wynikach wyszukiwania na google.pl jest potencjalnym klientem – często będącym w trakcie procesu zakupowego
  2. Linki możemy wyświetlać lokalnie, np: tylko w Łodzi czy w Warszawie, ale także w innych krajach niż Polska
  3. Linki możemy wyświetlać dowolnym grupom, np: tylko szukającym oferty hurtowej
  4. Linki możemy wyświetlać w dowolnych godzinach lub dniach tygodnia
  5. Wyświetlanie linków jest bezpłatne, niewielka opłata jest naliczana tylko wtedy, gdy ktoś kliknie na link i wejdzie na stronę – dlatego jest to jednostkowo najtańsza skuteczna forma reklamy
  6. Mamy kontrolę nad tekstem reklamowym, który jest pokazywany klientowi (niedostępne w pozycjonowaniu)
  7. Możemy stabilnie prowadzić biznes – przeznaczając określony budżet na dany miesiąc mamy pewność pozyskania klientów (niedostępne w pozycjonowaniu ze względu na regularne zmiany algorytmu utrudniające pozycjonowanie)
  8. W każdej chwili można przerwać kampanię bez dodatkowych kosztów (niedostępne w pozycjonowaniu)
  9. Linki pojawiają się także na tabletach i smartfonach
  10. Istnieje możliwość ustalenia budżetu na dowolnym poziomie
  11. Efekty kampanii są widoczne natychmiastowo (niedostępne w pozycjonowaniu)
  12. Doskonała mierzalność analityczna (pozycjonowanie - not provided w Analytics)
  13. Przeprowadzenie przez kilka miesięcy kampanii AdWords jest jedynym aktualnie dostępnym i naprawdę skutecznym sposobem selekcji fraz do pozycjonowania
  14. Dostosujemy kampanię do Twoich potrzeb: zwiększenie sprzedaży bieżącej, promocja marki, wejście na rynek zagraniczny itp.
  15. Oferujemy konkurencyjne ceny indywidualnie dopasowane do każdego przypadku
  16. Przygotujemy raport z prowadzonych prac aktualizujący dane na żywo, dzięki czemu czytelne informacje dotyczące kampanii są dostępne w każdej chwili

Wybrane dylematy i obiekcje

adwords-pytania-i-odpowiedzi

Jestem już widoczny w wynikach organicznych. Czy AdWords jest mi potrzebny?

  • Zwykle wysoka pozycja strony internetowej w wynikach wyszukiwania dotyczy tylko wybranych, często niewielu fraz. Nie znamy przypadku strony, która miałaby wysokie pozycje na wszystkie frazy istotne dla danego biznesu, często są ich setki lub tysiące. Google Ads (AdWords) świetnie uzupełnia taką lukę ponieważ pozwala na wybranie dowolnych fraz, które będą pokazywały się na początku wyników wyszukiwania.
  • Według naszych obserwacji ruch na stronie, która znajduje się w pierwszej dziesiątce wyników organicznych wzrasta bardziej niż dwukrotnie po dodaniu kampanii reklamowej na pozycjach 1-4. Wzrost ten to średnio ok 110%, mamy więc do czynienia z niewielkim zjawiskiem synergii. O wpływnie kampanii AdWords na pozycjonowanie poczytaj tutaj.
  • Klienci często podświadomie wiążą optyczne miejsce w wynikach wyszukiwania w Google z jakością produktów/usług a także rzeczywistą reputacją i pozycją firmy.
  • Samo wyświetlanie wysoko w wynikach organicznych na wybrane frazy jest korzystne, ale drugorzędne. Najważniejsze jest posiadanie informacji po jakich frazach mamy klientów. A dostęp do takich informacji dotyczących wyników organicznych mamy jedynie w przypadku prowadzenia kampanii AdWords (w Analytics dane te są ukryte jeśli kampania AdWords nie jest aktywna).

Moi klienci nie klikają w reklamy - ja też nigdy nie klikam

  • To doskonała wiadomość! W sytuacji gdy płatne są jedynie kliknięcia będziemy mogli poprowadzić w takiej sytuacji bezpłatną kampanię świetnie promującą markę! A tak na poważnie to oczywiście jest część ludzi nie klikających w reklamy, jednak wcale nie przeszkadza to w wywieraniu wpływu za pomocą AdWords na ich decyzje.
  • Jak dowodzą różne badania i nasze obserwacje skłonność do klikania w reklamy wzrasta wraz z ich dopasowaniem do wyszukiwania oraz szczególnie z wysoką intencją zakupową - a przecież na takich użytkownikach zwykle najbardziej nam zależy. Właśnie w tego typu sytuacjach AdWords sprawdza się szczególnie dobrze ponieważ wysoka intencja zakupowa idzie często w parze z precyzyjnym i szczegółowym wyszukiwaniem (na które zwykle strona nie jest pozycjonowana, ponieważ pozycjonuje się frazy o określonej, znacznej częstotliwości wyszukiwań).

Próbowałem już i nie działało

  • Przyczyn takiej sytuacji leżącej w sposobie prowadzenia kampanii mogą być setki. Jeśli wszystko wskazuje na to, że problem leżał w kampanii - zapraszamy do skorzystania z audytu.
  • Kampania reklamowa w Internecie może świetnie trafić do odpowiednich osób z ofertą. Jeśli jednak oferta nie odpowiada użytkownikom, wtedy reklama nie przełoży się na sprzedaż. Inaczej pisząc AdWords nie zrobi dobrego biznesu z firmy opartej o zły model biznesowy.

Dlaczego mam płacić prowizję za obsługę - mogę przecież poprowadzić kampanię AdWords samodzielnie

  • Jeśli celem jest jest wydawanie pieniędzy - jest to jak najbardziej słuszne podejście.
  • Prawidłowe prowadzenie kampanii reklamowych w Internecie wymaga ogromnej wiedzy zdobywanej latami, często niewyobrażalnej dla osoby nie zajmującej się taką pracą na co dzień (niewielki przykład zagadnień, które należy biegle opanować znajduje się tutaj). Poza wiedzą konieczne jest także doświadczenie zdobyte podczas pracy nad wieloma kampaniami oraz codzienna aktualizacja posiadanej wiedzy, w szczególności dotyczącej nowości.
  • Wiele narzędzi i funkcji nie jest transparentnie opisanych jak naprawdę działają. Co więcej, wiele nie działa tak, jak jest to opisane w internecie a zrozumienie tego, jak działają naprawdę czasami zajmuje lata. Między innymi dlatego właśnie samodzielne wykorzystanie możliwości AdWords przez osobą nie specjalizującą się w takiej pracy jest na 100% nie-wy-ko-nal-ne.
  • Samodzielna praca pochłania czas, który najczęściej można wykorzystać w lepszy sposób. Samodzielna naprawa telewizora jest dużo łatwiejsza niż prowadzenie skutecznej kampanii reklamowej w Internecie, a jednak najczęściej zlecamy taką pracę specjaliście.
  • Skuteczna kampania wymaga codziennej pracy i/lub kontroli (codziennej oznacza codziennej - 7/365). Większość osób nie jest w stanie przeznaczyć na takie podejście ani czasu ani nie wykaże odpowiedniej cierpliwości w dłuższym okresie.
  • Każda dobra agencja interaktywna poprowadzi skuteczniejszą kampanię za kwotę budżetu pomniejszoną o prowizję za obsługę, niż klient nie będący specjalistą za cały budżet.

Mój biznes opiera się o polecenia osobiste. Mam wystarczającą ilość klientów

  • W takiej sytuacji zwykle większość konkurencji w jakimś stopniu już wykorzystuje reklamę w internecie. Jeśli zatem naszej firmy tam nie ma - to część klientów trafia po prostu do konkurencji. A mogłaby trafiać do nas i w ten sposób zwiększyć przewagę popytu nad podażą. W konsekwencji może wtedy pojawić się miejsce na podniesienie cen i zwiększenie przychodów bez zwiększania nakładu pracy/kosztów (oczywiście nie w każdym przypadku). Możemy też potraktować w takiej sytuacji reklamę jako obronę swojej silnej już pozycji na rynku.
  • Ludzie po otrzymaniu ustnej rekomendacji sprawdzają w internecie informacje o firmie. Jeśli firma w sieci nie zaprezentuje się pozytywnie to w takiej sytuacji rekomendacja osobista może nie przełożyć się na rzeczywiste działania zakupowe.
  • Polecenia osobiste to w aktualnym świecie coraz częściej po prostu kontakt za pomocą komunikatora lub mediów społecznościowych - jednym słowem Internet. W takiej sytuacji w miejscu, gdzie jesteśmy polecani powinniśmy w odpowiedni sposób to polecenie potwierdzić wszechstronną obecnością.
  • Każdy klient pozyskany przez AdWords to pewna liczba poleceń osobistych w przyszłości, o ile oczywiście spotkał się z zaspokojeniem swojej potrzeby. Zatem każdy nowy klient poza wartością wynikającą z aktualnej transakcji niesie w sobie także istotną wartość rezydualną.

Jaką mam gwarancję, że AdWords zadziała?

  • AdWords prawidłowo prowadzony zawsze dobrze działa w zakresie do jakiego został stworzony - pozyskiwanie potencjalnych klientów. Nie możemy zagwarantować efektu końcowego (czyli np. wielkości sprzedaży), ponieważ jego wystąpienie nie zależy tylko od nas - klienci przed decyzją o zakupie czy kontakcie zwykle porównują wiele stron internetowych. Na pewno jesteśmy w stanie trafić do odpowiednich osób oraz regularnie i profesjonalnie optymalizować kampanię dążąc do jak najtańszego pozyskiwania potencjalnych klientów.
  • Aby zwiększyć szanse powodzenia prowadzonych działań udzielamy wskazówek wykraczających poza AdWords - na przykład dotyczących strony internetowej, które to wskazówki pomagają osiągać wyznaczone cele marketingowe.

To dla mnie za drogie

  • Duże firmy konkurują zwykle intensywnie w zakresie najczęściej wyszukiwanych, bardziej generalnych słów kluczowych. To daje duże możliwości mniejszym biznesom na wykorzystanie bardziej precyzyjnych wyszukiwań, które charakteryzuje zwykle mniejszy koszt kliknięć.
  • AdWords oferuje ogromne możliwości w zakresie zawężania kierowania przekazu reklamowego - na przykład w zakresie lokalizacji, zainteresowań, wieku, języka, płci, stanu rodzinnego czy urządzenia wykorzystywanego do łączenia z Internetem. Wszystko to znacznie ułatwia zapanowanie nad budżetem.
  • Dobrze prowadzona kampania reklamowa idealnie dopasowuje miejsce wyświetlania się reklam do budżetu - im niżej jest wyświetlana reklama, tym kliknięcia są mniej kosztowne.
  • Czy problemem jest wydatek 10000 zł na reklamę w sytuacji gdy marża wzrosła o 20000 zł? Nie. Dlatego na AdWords należy patrzeć jak na inwestycję a nie koszt. W konsekwencji warto skupiać się na zwrocie z inwestycji a nie wielkości wydatków.

 Moi klienci nie kupują przez Internet

  • Ponad 90% użytkowników Internetu (różne badanie wskazują na różne wartości) poszukuje informacji w sieci przed zakupem produktu czy usługi. Dzieje się tak szczególnie wtedy, gdy planowana wartość zakupu jest wysoka. Faktem jest także, że wraz ze wzrostem wartości zakupu spada skłonność do zakupu przez Internet. Dlatego szczególnie w przypadku produktów nie kupowanych przez Internet należy zadbać o dotarcie do potencjalnych klientów z odpowiednimi informacjami, aby nie zostać pominiętym na kluczowym etapie zbierania informacji.

Moja strona wygląda nie najlepiej i nie interesują mnie wejścia na nią - tylko telefony

  • Istnieje specjalny format reklam świetnie sprawdzający się w takiej sytuacji. Użytkownik po kliknięciu w reklamę zostaje bezpośrednio połączony ze wskazanym numerem telefonu - z pominięciem strony internetowej. Co więcej, mamy możliwość mierzenia długości rozmowy i oceniania na tej podstawie skuteczności prowadzonych kampanii (kilkusekundowe połączenia zwykle nie charakteryzują poważnego klienta).

Mam już doświadczenie z kampanią AdWords, ale nie była ona w pełni skuteczna ponieważ moja konkurencja...

  • No właśnie, mamy pewien problem z opisem tego zagadnienia. Problem po prostu polega na tym, że nie chcemy "wywoływać wilka z lasu". Ograniczymy się zatem do zapewnienia, że jeśli podczas prowadzenia kampanii AdWords był pewien nie wymieniony powyżej "specyficzny" problem z konkurencją - to radzimy sobie z tym. Jeśli nie wiesz o czym piszemy - chętnie opowiemy podczas spotkania osobistego w czym rzecz.

Dowiedz się więcej o reklamie w internecie - kliknij tutaj

 

Skontaktuj się z nami

Zawsze chętnie odpowiemy na Twoją wiadomość!

Porozmawiajmy na Wideo

Wyślij email na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Po uzgodnieniu terminu rozmowy wystarczy kliknąć w poniższy link: 
https://meet.google.com/gjx-auzr-svb
i nacisnąć "Dołącz"

Jedyna polska firma z osobą wyróżnioną przez Google statusem Google Ads PLATINUM Product Expert

boogumil-google-adsgoogleads_platinum_product_expert

Wyróżnienie
Google Ads PLATINUM Expert (kliknij)
otrzymało jedynie 21 osób na świecie

Link do profilu
Google Ads Platinum Product Expert

Linki do Certyfikatów: Shopping ads Certification Google Display Ads Certification Google Analytics Individual Qualification Google Ads Search Certification Google Ads Measurement Certification Google Ads Video Certification Digital Sales Certification Google Ads App Certification

Link do informacji o statusie agencji

Gwarancja wyników dla praktycznie każdego biznesu

kampanie-adwords-lodz2

kampanie-adwords-lodz-3

  • Kontakt
  • FAQ
  • Prywatność
  • .
  • .

Gogini.pl | 797 508 577 | Łódź - Podrzeczna 15 | Warszawa - Złota 61

Jeśli uważasz, że nasza strona powinna zostać zmieniona - zgadzamy się z tym.
Czeka jedynie na zakończenie prac wykonywanych dla klientów (od lat czeka).

Strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.