Google Ads User Delight Award

Na corocznym spotkaniu ekspertów Google Ads, które tym razem odbyło się w oddziale Google w Nowym Jorku, zostały przyznane wyróżnienia ekspertom specjalizującym się w różnych dziedzinach związanych z usługami Google. Do Polski przyleciała z nami nagroda i statuetka Google Ads “User Delight Award”, co jest pierwszym tego typu wyróżnieniem w historii dla reprezentanta naszego kraju …

Google Ads User Delight Award Read More »

15 pomysłów na pozyskanie opinii w Profilu Firmy w Google

Trudno przecenić istotność dobrych opinii w Profilu Firmy w Google. Opinie mają znaczenie podczas prowadzenia jakichkolwiek działań reklamowych mających na celu zwiększenie ruchu na stronie – czy jest to pozycjonowanie, social media, czy reklama w Google. W każdym przypadku część klientów przed podjęciem decyzji kontaktowej czy zakupowej szuka w sieci opinii o firmie, zwykle po …

15 pomysłów na pozyskanie opinii w Profilu Firmy w Google Read More »

28 sposobów na większy ruch na stronie – innych niż reklama w Google

Z naszego doświadczenia wynika, że często najbardziej efektywnym sposobem na pozyskanie ruchu na stronę i poprawę efektywności działania firmy jest reklama w Google, czyli Google Ads. Jednak na tego typu kampanii reklamowej świat się nie kończy – poniżej inne rozwiązania, które umożliwiają pozyskanie klientów na stronę internetową.  Zestawienie oczywiście nie wyczerpuje tematu, ma charakter wskazówkowo-inspiracyjny, …

28 sposobów na większy ruch na stronie – innych niż reklama w Google Read More »

Pierwsze w Polsce wyróżnienie Google Ads DIAMOND Expert

Co to jest Google Ads DIAMOND Product Expert? “Google Ads DIAMOND Expert” jest najwyższym wyróżnieniem, jakie przyznaje Google w społeczności Google Ads. Można pokusić się o porównanie, że to swego rodzaju “Oskar” w Google Ads. Wyróżnienie ma charakter uznaniowy i tym właśnie różni się od standardowych certyfikatów Google Ads, które może zdobyć każdy, kto zda …

Pierwsze w Polsce wyróżnienie Google Ads DIAMOND Expert Read More »

Audyt kampanii AdWords (Google Ads) – pytania pod rozwagę

Co jakiś czas przejmujemy prowadzenie kampanii AdWords (aktualnie Google Ads) po koleżankach i kolegach z innych agencji interaktywnych oraz osobach robiących to samodzielnie. Prawie w każdym przypadku daje się zauważyć, że prace mogły być prowadzone lepiej przy stosunkowo niedużym zwiększeniu nakładu pracy. Na lepszą praktykę prowadzenia kampanii pozwoliłoby skorzystanie z audytu zewnętrznego lub samodzielne odpowiadanie …

Audyt kampanii AdWords (Google Ads) – pytania pod rozwagę Read More »

Jak otworzyć hurtownię internetową i dobrze zarobić

Dobry produkt to podstawa sukcesu hurtowni internetowej. Aby zatem hurtownia internetowa osiągnęła sukces, najważniejsze jest dysponowanie odpowiednim produktem. Hurtownia internetowa jest doskonałym biznesem wtedy, gdy produkt jest dobry, klienci po niego wracają, a wprowadzony nowy aparat informatyczny pozwala na dotarcie do wielokrotnie większej liczby klientów i dużo efektywniejszą ich obsługę. Jeśli zatem mamy odpowiedni produkt …

Jak otworzyć hurtownię internetową i dobrze zarobić Read More »

Wyklikiwanie reklam Google – nieprawidłowe kliknięcia

Wyklikiwanie reklam Google Ads (czyli nieprawidłowe kliknięcia) czasami bywa wyzwaniem dla osób prowadzących kampanie reklamowe. System Google standardowo zabezpiecza przed wyklikiwaniem reklam dokonując automatycznych zwrotów środków, ale zdarza się tak, że można te działania wesprzeć pomysłami dodatkowymi. Generalnie sprawa jest delikatna i lubi ciszę. Jesteśmy w stanie skutecznie uporać się z problemem, jeśli rzeczywiście wystąpił. …

Wyklikiwanie reklam Google – nieprawidłowe kliknięcia Read More »