Szkolenia Google Ads (AdWords) w Gogini.pl prowadzone są przez Certyfikowanego Specjalistę Google Ads i Analytics (status Diamond Ekspert na oficjalnym forum Google Ads, Certyfikaty: Google Analytics Individual Qualification, Google Ads Mobile Certification, Google Ads Display Certification, Google Ads Search Certification, Google Shopping Certification, Google Ads Video Certification, Mobile Sites Certification). Szkolenie może mieć formę prezentacji, konsultacji lub warsztatu.
Szkolenia przeznaczone są dla osób początkujących i skierowane do:
– właścicieli firm,
– osób prowadzących działania marketingowe,
– osób zlecających prowadzenie kampanii agencjom interaktywnym, które mają życzenie rozumieć prowadzone działania i otrzymywane raporty,
– studentów,
– wszystkich innych osób, które chciałyby prowadzić kampanię Google Ads (AdWords) samodzielnie.
- Miejsce prowadzenia szkolenia: siedziba Gogini.pl (Łódź, Warszawa) lub siedziba Adresata szkolenia
- Termin szkolenia: do uzgodnienia
- Czas trwania szkolenia:
– od 1 do 7 godzin zegarowych w skład których wchodzą przerwy ok 10 min - Cena szkolenia:
– 1 h – 399zł netto / osoba
– 2 h – 689zł netto / osoba
– 3 h – 969zł netto / osoba
– 4 h – 1239zł netto / osoba
– 5 h – 1499zł netto / osoba
– 6 h – 1749zł netto / osoba
– 7 h – 1989zł netto / osoba - Podczas szkolenia w siedzibie Gogini.pl dostępne są słodycze, kawa, herbata, woda mineralna
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu Google Ads jest dotarcie do nas należności przed rozpoczęciem szkolenia – przelewem lub gotówką (wystawiamy faktury)
Po zakończeniu szkolenia otrzymasz:
- Prezentacje wykorzystywane podczas szkolenia
- Unikalne materiały dodatkowe niedostępne na polskim rynku
- Możliwość skorzystania z jednego nieodpłatnego audytu prowadzonej kampanii Google Ads (AdWords)
- Certyfikat ukończenia szkolenia
Program szkolenia obejmuje między innymi takie zagadnienia jak:
- Wprowadzenie do Google Ads (AdWords)
- Zarządzanie kontem Google Ads (AdWords)
- Sieć reklamowa i sieć wyszukiwania
- Zarządzanie kampaniami i grupami reklam
- Kierowanie na słowa kluczowe, język i lokalizację
- Formaty reklam
- Budżety i określanie stawek
- Pomiary i optymalizacja
- Elementy kampanii w sieci wyszukiwania
- Aukcje Google Ads (AdWords)
- Jakość reklamy i witryny
- Monitorowanie i raportowanie skuteczności
- Optymalizacja skuteczności reklam
- Skuteczność, dochodowość i rozwój kampanii
- Wprowadzenie do sieci reklamowej Google
- Tworzenie reklam w sieci reklamowej
- Wdrażanie kampanii w sieci reklamowej
- Pomiar skuteczności, optymalizacja i doskonalenie kampanii w sieci reklamowej
- Reklamy displayowe i remarketing
- Wybrane elementy Google Analytics