Szkolenia Google Ads

Szkolenia z Zakresu Google Ads w Łodzi

Szkolenia Google Ads (AdWords) w Gogini.pl prowadzone są przez Certyfikowanego Specjalistę Google Ads i Analytics (status Diamond Ekspert na oficjalnym forum Google Ads, Certyfikaty: Google Analytics Individual Qualification, Google Ads Mobile Certification, Google Ads Display Certification, Google Ads Search Certification, Google Shopping Certification, Google Ads Video Certification, Mobile Sites Certification). Szkolenie może mieć formę prezentacji, konsultacji lub warsztatu.

Szkolenia przeznaczone są dla osób początkujących i skierowane do:
– właścicieli firm,
– osób prowadzących działania marketingowe,
– osób zlecających prowadzenie kampanii agencjom interaktywnym, które mają życzenie rozumieć prowadzone działania i otrzymywane raporty,
– studentów,
– wszystkich innych osób, które chciałyby prowadzić kampanię Google Ads (AdWords) samodzielnie.

  • Miejsce prowadzenia szkolenia: siedziba Gogini.pl (Łódź, Warszawa) lub siedziba Adresata szkolenia
  • Termin szkolenia: do uzgodnienia
  • Czas trwania szkolenia:
    – od 1 do 7 godzin zegarowych w skład których wchodzą przerwy ok 10 min
  • Cena szkolenia:
    – 1 h – 399zł netto / osoba
    – 2 h – 689zł netto / osoba
    – 3 h – 969zł netto / osoba
    – 4 h – 1239zł netto / osoba
    – 5 h – 1499zł netto / osoba
    – 6 h – 1749zł netto / osoba
    – 7 h – 1989zł netto / osoba
  • Podczas szkolenia w siedzibie Gogini.pl dostępne są słodycze, kawa, herbata, woda mineralna
  • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu Google Ads jest dotarcie do nas należności przed rozpoczęciem szkolenia – przelewem lub gotówką (wystawiamy faktury)

Po zakończeniu szkolenia otrzymasz:

  • Prezentacje wykorzystywane podczas szkolenia
  • Unikalne materiały dodatkowe niedostępne na polskim rynku
  • Możliwość skorzystania z jednego nieodpłatnego audytu prowadzonej kampanii Google Ads (AdWords)
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Program szkolenia obejmuje między innymi takie zagadnienia jak:

  1. Wprowadzenie do Google Ads (AdWords)
  2. Zarządzanie kontem Google Ads (AdWords)
  3. Sieć reklamowa i sieć wyszukiwania
  4. Zarządzanie kampaniami i grupami reklam
  5. Kierowanie na słowa kluczowe, język i lokalizację
  6. Formaty reklam
  7. Budżety i określanie stawek
  8. Pomiary i optymalizacja
  9. Elementy kampanii w sieci wyszukiwania
  10. Aukcje Google Ads (AdWords)
  11. Jakość reklamy i witryny
  12. Monitorowanie i raportowanie skuteczności
  13. Optymalizacja skuteczności reklam
  14. Skuteczność, dochodowość i rozwój kampanii
  15. Wprowadzenie do sieci reklamowej Google
  16. Tworzenie reklam w sieci reklamowej
  17. Wdrażanie kampanii w sieci reklamowej
  18. Pomiar skuteczności, optymalizacja i doskonalenie kampanii w sieci reklamowej
  19. Reklamy displayowe i remarketing
  20. Wybrane elementy Google Analytics

Skontaktuj się z nami!

UWAGA: warsztaty, konsultacje i szkolenia Google Ads są aktualnie zawieszone do odwołania ze względu na ilość zleceń na prowadzenie kampanii reklamowych i związany z tym brak rezerw czasowych (wszystkie ręce na pokład, czyli na konta reklamowe).