Wyklikiwanie reklam Google – nieprawidłowe kliknięcia

Wyklikiwanie reklam Google Ads (czyli nieprawidłowe kliknięcia) czasami bywa wyzwaniem dla osób prowadzących kampanie reklamowe. System Google standardowo zabezpiecza przed wyklikiwaniem reklam dokonując automatycznych zwrotów środków, ale zdarza się tak, że można te działania wesprzeć pomysłami dodatkowymi. Generalnie sprawa jest delikatna i lubi ciszę. Jesteśmy w stanie skutecznie uporać się z problemem, jeśli rzeczywiście wystąpił. Napisz do nas – na 99,7% damy radę.

Nieprawidłowe Kliknięcia czyli Wyklikiwanie Reklam Google

Przykłady rozwiązywanych przez nas problemów związanych z nieprawidłowymi kliknięciami w kampaniach reklamowych Google

  • skuteczna walka z nieprawidłowymi kliknięciami w Google Ads
  • rozwiązywanie problemów generowanych przez konkurencję w celu wyczerpania budżetu reklamowego
  • wyklikiwanie kampanii reklamowych przez konkurencję
  • zapobieganie nieprawidłowym kliknięciom Google Ads
  • obrona przed AdWords Killer
  • pomoc w przypadkach wyglądających na beznadziejne
  • eliminacja i/lub omijanie uporczywego wyklikiwania reklam AdWords

Jak poradzić sobie z wyklikiwaniem reklam przez konkurencję?

To proste – dla osoby posiadającej odpowiednie doświadczenie w walce z tego typu pomysłami na spędzanie wolnego czasu. Należy:

  1. Zastosować odpowiednie narzędzia dobrane indywidualnie do danego przypadku i zaobserwowanych wzorców zachowań. Nawet najlepsze narzędzie nieprawidłowo dobrane lub nieumiejętnie skonfigurowane/wykorzystane niewiele pomoże.
  2. Skonfigurować i codziennie optymalizować kampanię reklamową Google Ads w sposób uwzględniający dany przypadek i wzorce zachowań. Samo zastosowanie odpowiednich narzędzi bez codziennego monitoringu kampanii i dobrych decyzji na poziomie samej kampanii reklamowej najczęściej okazuje się niewystarczające (a “codziennego” oznacza codziennego, nie pon-pt 9.00-17.00 minus święta).

Ważne

Nie świadczymy usługi wyklikiwania reklam konkurencji – działamy jedynie po jasnej stronie Mocy. Dlatego prosimy o nieprzesyłanie propozycji dotyczących prowadzenia tego typu działań – nawet jeśli w Państwa ocenie są wyjątkowo atrakcyjne finansowo. Nie jesteśmy zainteresowani.

Jeśli chcesz prowadzić efektywne działania reklamowe i zwiększyć zyski – kliknij tutaj (←kliknij) i zapoznaj się z dalszymi informacjami.